Pristatymo sąlygos

Apmokėjus užsakymą prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas. Apmokėjus užsakymą ne darbo ar švenčių dienomis prekės pristatomos per 3-4 darbo dienas.

Jei praėjus 5 darbo dienoms po apmokėjimo negavote užsakytų prekių susisiekite su mumis elektroniniu paštu: prekyba@bengita.lt arba telefonu +370 686 04090

Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad pasitaiko atvejų, kai patvirtinus užsakymą ir gavus apmokėjimą paaiškėja, kad reikiamos išsiųsti prekės nebėra, nes kelių dienų eigoje ji buvo parduota realioje parduotuvėje ir baigėsi atsargos, nesvarbu, kad mūsų svetainėje vis dar rodomas šios prekės likutis. Tokiu atveju Jūsų užsakymo įvykdymas gali užtrukti keletą dienų ar net kelias savaites, jei pasirinksite laukti, kol bus papildytos atsargos arba suderinsime prekių keitimą į kitas tokios pačios vertės prekes, arba grąžinsime Jums pinigus.

Prekes pristatome visoje Lietuvoje (išskyrus į Kuršių Neriją pristatoma tik už papildomą mokestį)

Pardavėjas pasilieka teisę keisti transportavimo įkainius atsižvelgiant į prekės matmenis, pristatymo vietą.

Galimas pristatymas ir į užsienio šalis, tačiau kaina ir terminai yra nustatomi individualiai kiekvienu atveju.

Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.